środa, 17 lipca 2013

SONY DSC-H200







Zdjęcia zrobione aparatem SONY DSC-H200

  • 20,1 megapikseli
  • 26x zoom optyczny
  • filmy w HD
  • ekran LCD 3 cale
  • doskonałe zbliżenie i dokładne zdjęcia bardzo oddalonych obiektów
  • super wygląda
  • jest lekki
  • dużo funkcji do obsługi
  • zdjęcia panoramiczne
  • bardzo wysoka jakość zdjęć
  • wewnętrzny mały photoshop, możemy już w aparacie powiększyć sobie oczy, wybielić zęby czy zmniejszyć przebarwienia skóry, fajny dodatek
Ja osobiście jestem pod wielkim wrażeniem tego aparatu i jestem mega zadowolona, cena jak na ten aparat jest nie wielka a efekty zaskakujące jakie piękne zdjęcia możemy nim wykonać.
Ja polecam i nie żałuję, że dokonałam tego zakupu. Jak dla mnie ma same zalety.


Zapraszam na ten adres firmy SONY i zapoznanie się bliżej z zaletami aparatu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz