poniedziałek, 20 października 2014

Eksperymenty z włosami. Czyli jak przejść z brązu na rudy?


Postanowiłam, że po eksperymentuje z włosami. Chciałam pofarbować się na jakiś jaśniejszy kolor = rudy, ale wiedziałam, że nie wyjdzie mi na włosach, a mam dość farbowania włosów i zmieniania jedynie koloru odrostów, które nie chcą zniknąć, bo zawsze źle dobierałam farbę. Miałam się wybrać do fryzjera, ale stwierdziłam, że nie dam rady finansowo, bo mam wesele w tym miesiącu i to jeszcze pod koniec miesiąca, to tym bardziej krucho z funduszem, więc pozostało mi eksperymentować.









ROZJAŚNIANIE I FARBOWANIE



                                             
                                                         


  1. Mój wyjściowy kolor włosów.
      Moje włosy były farbowane na brąz, brąz, i ostatnio na       ciemny czerwony z Garniera z którego nie byłam               zadowolona, ponieważ dobrze nie pokrył włosów oraz       brudził ręcznik farbą ponad miesiąc po farbowaniu.



   2. Rozjaśniacz

       Londa Rozjaśniacz (13-15zł)
       Nałożyłam rozjaśniacz na włosy na około 10-15 min na całe (bez          odrostów ), a na koniec na 10 minut nałożyłam na odrosty                      rozjaśniacz.
   
       Tam gdzie miałam odrosty powstał blond, resztę rozjaśniło mi jak        widać na zdjęciach, gdyby nie ten odrost to chyba już bym            nie kładła farby.




      3. Farbowanie

       Farba nowość Wellaton Irlandzka Czerwień (21-27 zł)
       Farbę trzymałam na włosach około 40 min, ale chyba              troszkę za krótko, bo odrosty mi słabo pokryło, ale to              dlatego, że od razu na rozjaśnione i suche włosy była              kładziona farba.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz