poniedziałek, 20 października 2014

Wellaton Irlandzka Czerwień 7/74

WELLATON Irlandzka Czerwień  7/74

PLUSY:
- nie śmierdzi
- jest wydajna
- ma fajny aplikator, którym łatwo rozprowadza się farbę na włosach
-zawiera aktywator koloru na 15 dzień po farbowaniu oraz nabłyszczacz na 30 dzień po farbowaniu
-zawiera drugą parę rękawiczek na 15 dzień po farbowaniu

MINUSY:
- jak na tą chwilę nie odkryłam





Dobrze się nakłada, nie spływa, nie szczypie, nie wypadają włosy po niej w wielkiej ilości, nie wysusza bardzo.

EFEKTY na rozjaśnione włosy:






Ja osobiście bardzo lubię farby wellaton i się na poprzedniej w piance nie zawiodłam, zobaczymy jak będzie z tą. Napiszę potem czy brudzi ręcznik i oczywiście dodam zdjęcia z efektów aktywatora koloru, ale to już spróbuje dodać zdjęcia w lepszej jakości, bo tu się spieszyłam i są z telefonu.

6 komentarzy:

  1. Czesc! Ja rowniez skusilam sie na ten kolorek, ale jestem jeszcze przed farbowaniem. Moglabys napisac jakie masz wrazenia po 2 tyg? Czy kolor sie utrzymuje? Glowa nie swedzi? Itp
    Bede wdzieczna za odpowiedz
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak późno odpowiadam, ale nie zauważyłam komentarza.
      Wrażenia moje są pozytywne, głowa nie swędzi i nie swędziała podczas farbowania ( gdy farbowałam się wellatonem w piance, to strasznie piekło i swędziało podczas farbowania ).
      Trochę kolor spływa i troszkę brudzi ręcznik : /
      Powiem Ci, że też mam wrażenie, że przez to, że farbowałam się od razu po rozjaśnianiu to kolor mi tak za bardzo też nie złapał, ciekawa jestem jak będzie po drugim farbowaniu.
      Czekam na Twoje wrażenia jak po Twoim farbowaniu, bo jestem ciekawa.
      Jestem zadowolona, ale wellaton w piance był lepszy, ale tak jak mówię po drugim farbowaniu będę mogła coś bardziej powiedzieć, bo teraz zdaje mi się, że nie złapało mi bardzo.
      A jeżeli chodzi o aktywator koloru to nie zauważyłam efektu.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Witaj ponownie ;-) Ja włanie dzisiaj zafarbowalam swoje wlosy. Moje wrazenia?
    Farbe nalozylam na odrosty na 30 min. Na ostatnie 10 minut rozprowadzilam niezbyt rowno na reszte włosów). Nastepnie spłukalam dokładnie włosy( nie używalam szamponu tak jak napisali), nalożylam odzywke na pare minut i spłukałam. O dziwo ręcznika mi nie zafarbowa a kolor idealny! Nawet nie ma róznicy z moim poprzednim kolorem( a balam sie ze nie dobiore koloru gdyz zawsze farbowalam u fryzjera a wiesz ze fryzjerki mieszaja pare tonow chyba tak specjalnie). Tak czy siak ja jestem bardzo zadowolona ;-) Jesli kolor utrzyma sie ze 4 tygodnie bedzie super ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor się utrzymuje, u mnie jest cały czas taki sam i się nie spiera ;) wrzucę zdjęcie niedługo z efektem po miesiącu to będziesz mogła zobaczyć ;)

      Usuń
  3. Stosowałam i według mnie:
    Minusy:
    - śmierdzi niemożliwie
    - gęsta, mało wydajna
    - kolor łapie trochę ciemniej i bardziej na czerwono, ale utlenia się i zmywa do koloru na pudełku bardzo szybko
    Plusy
    - nie niszczy włosów, mimo okropnego smrodu amoniaku
    - ładny połysk
    - kryje siwe włosy
    - równa odrost z resztą przy trochę siwych i trochę ciemniejszych (szary szatyn) włosach
    - jest trwała jak na rudości
    - płowieje ładnie
    - aktywator na dwa, trzy mycia podbija kolor
    - dobre odżywki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do koloru jaki wychodzi, to zależy od koloru wyjściowego, co do wydajności to też od długości włosów, z tym to różnie bywa. Mi się podobało w tym odcieniu, że nie brudzi mi ręcznika i się dobrze trzyma.
      Teraz mam pofarbowane włosy też farbą z tej serii "WIŚNIOWA CZERWIEŃ" i jak moje wrażenia? Kolor po farbowaniu strasznie mi się nie podobał, ale jak się zmył to da się przeżyć i jest w porządku, ale jest jeden wielki minus. Po miesiącu za każdym razem jak myje głowę to spływa kolor i mam pobrudzony ręcznik na rudo...... MINUS!

      Usuń