poniedziałek, 1 lipca 2013

Devious Maids

Devious Maids
          Serial dopiero się rozpoczął i sama oglądałam już pierwszy odcinek, więc mogę powiedzieć śmiało co o nim myślę.
         Mi osobiście się spodobał i będę oglądac, bo naprawdę jest co.

     Znajdziemy w serialu tajemnice, morderstwo, intrygi, humor, ogólnie oglądając Devious Maids będziemy przyglądali się perypetią pięciu pokojówek, które sprzątają w domach bogatych ludzi, którzy również mają swoje charakterki i nasze bohaterki będą się z nimi musiały radzic.

         Serial moim zdaniem jest zabawny i w sam raz dla rozluźnienia na wieczór, ponieważ nie braknie tu zabawnych scen, ja oglądając pierwszy odcinek wiele razy śmiałam się sama do siebie. 
          Na pewno pokojówki zaskarbią sobie waszą sympatie i każda z nas stanie się fanką i obserwatorką losów jednej z nich, ja najbardziej polubiłam pokojówkę pracującą u przystojnego producenta muzycznego ( nie jestem pewna, ale tak by wychodziło z moich obserwacji ) i jeszcze jedną, która stara się o sprowadzenie dziecka do siebie, ale oglądając dalej na pewno każda zaskarbi sobie moją sympatie, bo nie da się ich nie lubic.

Podsumowując, oglądając Devious Maids, będziemy śledzic losy 5 pokojówek oraz to jak muszą sobie radzic w świecie bogatych i nie kiedy zapatrzonych w siebie ludzi. Zobaczymy jak muszą życ i z jakimi problemami się zmagac, po obejrzeniu stwierdzam, że w ich losach będzie dużo ciekawych zdarzeń co zachęca mnie i na pewno zachęci was do oglądania. Oj będzie ciekawie ;)
Każda z głównych bohaterek ma ciekawe cele przed sobą.
Uwieść swojego pracodawcę
Znaleźć prawdę, by uratować bliską osobę
Wybic córce z głowy pewne cele
Zostać gwiazdą
Sprowadzić rodzinę do siebie

Nie będę więcej zdradzać, warto obejrzeć pierwszy odcinek i samemu określić co się myśli i czy chce się to oglądac,
 ja POLECAM GORĄCO....


Linki do serialu:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz