środa, 17 lipca 2013

How I met your mother = Jak poznałem waszą matkę

Jak poznałem waszą matkę
How I met your mother

http://lunadigital.tv/the-mother-finally-revealed-on-how-i-met-your-mother/



zdjęcie z tej strony, zapraszam do odwiedzenia jej
Powyższy widok można zobaczyć bardzo często w tym serialu i za każdym razem kiedy go oglądam z za interesowaniem patrze co się wydarzy.
Na serial trafiłam przypadkiem, bo każdy go chwalił, a mi początkowo kojarzył się z programem typu "zamieńmy się żonami" itp, więc bardzo długo go unikałam i okazało się, że niepotrzebnie.
Serial wymiata, ma w sobie mnóstwo i to MNÓSTWO humoru, idealny jest na smutne wieczorki, bo idealnie poprawi humor.
Dla leniuszków dobra wiadomość, że większość odcinków jest z lektorem i nie będą musiały czytać.
Opowiada o Tedzie, który opowiada swoim dzieciom jak poznał ich matkę, jak sam tytuł mówi.
Dzięki jego opowiadaniom przyglądamy się losom piątki przyjaciół i ich perypetiom.
Nie będę opowiadać, ponieważ sami się przekonajcie, każdy odcinek trwa jedynie ok.20min, więc zawsze można znaleźć chwilkę na wieczór z tą sympatyczną grupką przyjaciół.
Zapraszam do wkroczenia w ich świat, nie pożałujecie. :)
 Gorąco Polecam.
Humor, Humor i jeszcze raz HUMOR

zdjęcie z tej strony, zapraszam na nią


znajdziecie serial na mojej ulubionej stronie : http://iitv.info/jak-poznalem-wasza-matke/
i wszystkie odcinki na bieżąco są tam wrzucane :)

http://www.sitcomsonline.com/photopost/showphoto.php/photo/134671/size/big/cat/1319



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz