niedziela, 18 grudnia 2016

Frequency - Częstotliwość - NOWY SERIAL NA ZIMOWE WIECZORY



Jak pewnie zauważyliście jestem zakochana w serialach, mam kilka ulubionych, a gdy jest przerwa w ich nadawaniu to szukam jakiegoś nowego do oglądania i czasem jest ciężko, bo mam gust, który kocha seriale z odrobiną fantastyki. Jestem zdania, że po co mam oglądać coś o prawdziwym życiu, prawdziwym życiem żyje, a seriale są po to by na chwilę od tej rzeczywistości się oderwać.

Mogę wam śmiało polecić ten serial, już w połowie pierwszego odcinka byłam już zakochana i oczywiście skończyło się moje oglądanie nowego serialu na 3 odcinku, jutro dalsza część. Wciąga i nie można się doczekać tego co będzie dalej. Zachęcam do oglądania.

Serial dla fanów: Kryminału, Fantastyki, Podróży w czasie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz