poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Olej kokosowy

O oleju kokosowym dowiedziałam się od koleżanki, która powiedziała mi, że jest on dobry na wszystko, postanowiłam to sprawdzić na własnej skórze i mam nadzieję, że pomoże on zwalczyć mi problemy z moją cerą.

Właściwości oleju kokosowego:
  • ANTYPERSPIRANT
  • PASTA DO ZĘBÓW
  • OLEJ DO SMAŻENIA
  • NATURALNY ANTYBIOTYK
  • ODŻYWKA DO WŁOSÓW
  • POMAGA W ODCHUDZANIU
  • ZMYWA MAKIJAŻ
  • ŁAGODZĄCY OPARZENIA
  • i wiele innych zastosowań, które znajdziecie tutaj kochane 
Z tego tekstu wynika, że OLEJ KOKOSOWY powinien być w naszej

KUCHNI

ŁAZIENCE

APTECZCE

W TOREBCE

wszędzie........


Ja mam swój olej od kilku dni dopiero i postaram stosować się go wszędzie, jak go przetestuje, to napiszę Wam jak go oceniam, zwłaszcza mam nadzieje na zwalczenie trądziku.



DLACZEGO OLEJ KOKOSOWY MA TYLE ZASTOSOWAŃ I JEST TAKI CENNY?

  1.  Jest naturalny i nie zawiera żadnych dodatków
  2.  Do 25 stopni C pozostaje w stanie stałym
  3.  Termin przydatności oleju to min. 2 lata, a jeżeli jest dobrze przechowywany to nawet dłużej
  4.  Posiada silne właściwości ANTYBAKTERYJNE, PRZECIWWIRUSOWE I PRZECIWGRZYBICZNE
  5.  Przyspiesza nasz metabolizm
  6.  Pozwala lepiej przyswajać cenne dla nas składniki odżywcze
  7.  Redukuje poziom złego cholesterolu
  8.  Doskonały na wszelkie podrażnienia
  9.  Można go stosować do higieny intymnej
  10.  Nie uczula
  11.  Jest bogaty w przeciwutleniacze
  12.  Pomaga zwalczyć łaknienie
  13.  Zmniejsza ryzyko chorób serca
Cenne informacje na temat oleju kokosowego znajdziecie tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz