czwartek, 10 września 2015

Doktor Who?


Co mogę wam o tym serialu powiedzieć?

Po 13 minutach...

Mogę wam powiedzieć to, że właśnie próbuje obejrzeć 13 minutę pierwszego odcinka i czekam aż mi się to zbuferuje. ;)
Po 13 minutach oglądania mogę powiedzieć, że ciekawi mnie to co będzie dalej.
Zainteresował mnie, co się nie zawsze zdarza, widać, że jest w nim troszkę codzienności, humoru i magii.
Co będzie dalej to nie wiem, ale po samym zdjęciu serialu można zobaczyć, że będzie magicznie.
W ciągu 13 minut poznajemy dziewczynę - pewnie główną aktorkę, która spotyka doktora, który również jest pewnie głównym bohaterem, na początek są to postacie, które chce się poznać i zobaczyć ich dalsze losy.

Jest to serial brytyjski w którym pewnie będzie gościł ich humor, który mi jak najbardziej odpowiada.
Zachęcam do zobaczenia czy i wam się spodoba.

Po 80 minutach... ( 2 odcinki)

Po obejrzeniu dwóch odcinków, wiem już jak będzie wyglądał każdy kolejny, co odcinek przenoszenie w czasie i przygoda wraz ze złem do pokonania.
Z tego co widziałam 3 odcinek zapowiada się całkiem nieźle.

Ten serial jest zdecydowanie dla osób, które lubią:

  • co odcinek nową przygodę
  • magię i podróże w czasie
  • troszkę brytyjskiego humoru
  • kosmitów
  • nierealne sytuacje


Serial dla tych, którzy całkowicie chcą się znaleźć na innej planecie.


Ja będę oglądać sobie go od czasu do czasu, ale nie mogę powiedzieć, że to jest to czego szukam.







A jeżeli chodzi o brytyjski humor, to teraz w kinach mamy brytyjski film

CZEGO DUSZA ZAPRAGNIE

Byłam na tym w kinie i mogę śmiało wam polecić, nie raz się na nim uśmiałam i podobał mi się bardziej od TEDA 2, ale co kto lubi.
Mój narzeczony wolał TEDA, a ja to.
Mnie rozbraja brytyjski humor, nie jest chamski lecz zabawny.
Bardzo przyjemna komedia na środowy wieczór w który można w Cinema City kupić 2 bilety w cenie 1.
Drogo was nie wyjdzie, a można obejrzeć film w innych warunkach niż w domciu.
Ja staram się choć raz w miesiącu wyjść, bo siedzieć w domciu nie można cały czas, a randka raz na jakiś czas to dobra rzecz ;)








Teraz w kinach też będzie dobrze zapowiadający się film o szalonej rodzince
W nowym zwierciadle: WAKACJE
Film się zapowiada bardzo ciekawie i na pewno się na to wybiorę, może już nie w tym miesiącu, ale w następnym na pewno.

















A wy kochani co mi polecicie, jakiś film, serial?
Jestem otwarta na wsze propozycje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz