poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Dziś MEL B, właśnie teraz 21:30 ;)

Nie ważne, która godzina czas na rozruszanie mięśni.

Obiecałam sobie, że będę ćwiczyć i czas by trzymać się postanowienia.
Prawda jest taka, że nie mam na to ochoty, najchętniej bym się rozłożyła jak śledź i leniła, ale nie dojdzie się do super sylwetki lenistwem..  Niestety!

Wiem, że jak się pracuje i ma się obowiązki domowe na głowie, to może nie być na to czasu, ale można go znaleźć.

Ja za chwilę lecę się przebrać, będę ćwiczyć z MEL B i oglądać Bogów ulicy na polsacie, bardzo polecam ten film, jest mocny i bardzo dobry, nasza drogówka była na nim wzorowana, co da się zauważyć już w pierwszych scenach filmu, ale no cóż.

Ty też się nie poddawaj, wiem, że brak Ci sił i chęci, ale uwierz, że się opłaci.


P.S. Ja też korzystam ze slank.pl, dzięki czemu wiem ile kalorii jem i co mnie tuczy ;)  Jest też tam bardzo dużo wspierających się osób, które chcą zrzucić kilogramy, dzięki czemu jest łatwiej.
Jeżeli raźniej w kupie, to tam zajrzyjcie, może łatwiej będzie wam przejść do działania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz