poniedziałek, 29 grudnia 2014

Bones - Kości



Obejrzałam 9 sezonów i się zakochałam.

Chcesz się dowiedzieć więcej? Zapraszam.
Moje początki z Kościami nie były zbyt dobre. Bałam się oglądać sceny z trupami, gdy byłam sama w domu i jakoś ten serial nie przypadł mi do gustu ( choć nigdy nie obejrzałam całego odcinka ).


Do tego serialu przekonał mnie mój ukochany, wystarczyło, że obejrzałam jeden odcinek i chciałam więcej i więcej...

Bardzo interesujące są zbrodnie i sposób w jaki bohaterowie je rozwiązują. Często nikt nie spodziewa się kim może być zabójca lub nie jest w stanie przewidzieć jak doszło do danej zbrodni.

Najciekawsze jednak w serialu są relacje bohaterów między sobą, serial jest lekki i zabawny i uwierzcie, gdy tylko poświęcicie 40 min na obejrzenie go.

A gdy już się wkręcicie to będziecie przez wszystkie sezony czekali tylko na ten jeden moment:


A o to nasi bohaterowie, w których się zakochacie.






Warto dać się porwać tej uroczej ekipie i spędzić przyjemnie czas wśród ich perypetii.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz