wtorek, 11 marca 2014

The Walking Dead


   Ostatnio za bardzo nie mam co oglądać, więc obejrzałam cały pierwszy sezon tego serialu. Chciałabym powiedzieć co o nim sądzę i czy warto oglądać.
   A więc tak, serial jest o epidemii zombie i kilku ludziach, którzy przetrwali i próbują przeżyć. Jesteśmy świadkami perypetii jakie spotykają tych ludzi i ich życia w tym odmienionym świecie.
   Oglądając to musimy się przygotować na krew, zombie, które są straszne, coś pod horror i na różne zwroty akcji.
   Mnie osobiście nie porywa ten serial, szału nie ma, jak już nie mam co pooglądać, to mogę sobie włączyć i obejrzeć, bo w sumie jest ciekawy to serial, ale przy moim guście to mnie nie porywa.
    Nie jest to na pewno serial dla dzieci i przy dzieciach na pewno go nie włączajcie, bo nie będą mogły zasnąć. Ja mam dwadzieścia lat, a na ciemnym korytarzu mam jakieś fazy, to nie serial dla ludzi, którzy nie lubią horrorów i nie lubią się bać. Nie pośmiejesz się przy tym serialu, więc jeżeli szukasz komedii to w The Walking Dead jej nie znajdziesz.

Polecam ludziom, którzy lubią seriale w których można od czasu do czasu się przestraszyć zombie i którzy lubią oglądać zachowania ludzi i ich zmaganie się z życiem w ciężkich warunkach.
Chcesz wiedzieć jak sobie poradzą bohaterowie serialu w świecie zombie, to oglądaj.
Chcesz się pośmiać, to nie odpalaj, bo tu się jedynie przestraszysz.





Bohaterowie
Aktorzy są sympatyczni, więc głównie dla nich warto obejrzeć i zobaczyć czy wam się spodoba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz